Nuevo | 1 vendido

The Culting Of Brands: Turn Your Customers Into True Believ: Turn Your Customers Into True Believers, De Douglas Atkin., Vol. 1. Editorial Portfolio, Tapa Blanda En Inglés, 2005

Cuota promocionada en 6 cuotas de

Precio sin impuestos nacionales:

Lo que tenés que saber de este producto

  • Año de publicación: 2005
  • Volumen del libro: 1
  • Tapa del libro: Blanda
  • Género: Negocios, finanzas y economía.
  • Manual.
  • Número de páginas: 256.
  • Peso: 260g.
  • ISBN: 09781591840961.
Ver características

Opciones de compra:

Características del producto

Características principales

Título del libro
The Culting of Brands: Turn Your Customers into True Believ
Subtítulo del libro
Turn Your Customers Into True Believers
Autor
Douglas Atkin
Idioma
Inglés
Editorial del libro
Portfolio
Es kit
No
Tapa del libro
Blanda
Volumen del libro
1
Año de publicación
2005

Otros

Cantidad de páginas
256
Peso
260 g
Con páginas para colorear
No
Con realidad aumentada
No
Género del libro
Negocios, finanzas y economía
Tipo de narración
Manual
Con cierre
No
Escrito en imprenta mayúscula
No
ISBN
09781591840961

Descripción

- Titulo: The Culting of Brands: Turn Your Customers into True Believers

-----------------------------------------------------------

- Autor: Douglas Atkin
- Idioma: Ingles
- Formato: Papel - Tapa Blanda
- Editorial: Portfolio
- ISBN-13: 9781591840961
- Páginas: 256
- Dimensiones: 21.08cm. x 13.97cm. x 1.78cm.
- Peso: 0.26 kg.

-----------------------------------------------------------

- Descripción:

At first glance, companies like Apple and Nike have little in common with organizations like the Hells Angels and the Unification Church. But in reality, they all fulfill the main definition of a cult: They attract people who see themselves as different from the masses in some fundamental way. Contrary to stereotypes, most cult members aren't emotionally unstable; they're just normal folks searching for a sense of belonging. Marketing expert Douglas Atkin has spent years researching both full-blown cults and companies that use cult-branding techniques. He interviewed countless cult members to find out what makes them tick. And he explains exactly how brands like Harley-Davidson, Saturn, JetBlue, and Ben & Jerry's make their customers feel unique, important, and part of an exclusive group and how that leads to solid, long-term relationships between a company and its customers. In addition to describing a fascinating phenomenon, The Culting of Brands will be of enormous value to business leaders. It will teach marketers how to align themselves with a specific segment of the population, how to attract and keep new "members," how to establish a mythology about the company, and how to manage a workforce filled with true believers. Once a brand achieves cult status, it becomes almost impossible for a competitor to dethrone it. The Culting of Brands will reveal the secrets of fierce customer identification and, most important, unbreakable loyalty.

Envío gratis a todo el país

Conocé los tiempos y las formas de envío.

Disponible 15 días después de tu compra

EL BAZAR DIGITAL

Tienda oficial de Mercado Libre

+10mil Seguidores

MercadoLíder Platinum

¡Uno de los mejores del sitio!

+10mil

Ventas concretadas

Brinda buena atención

Despacha sus productos a tiempo

Otras opciones de compra

    Medios de pago

    Cuotas sin Tarjeta

    Mercado Crédito

    Tarjetas de crédito

    Visa
    American Express
    Mastercard
    Naranja

    Tarjetas de débito

    Visa Débito
    Maestro
    Cabal Débito
    Mastercard Débito

    Efectivo

    PagoFacil
    Rapipago

    Preguntas y respuestas

    ¿Qué querés saber?

    Nadie hizo preguntas todavía.

    ¡Hacé la primera!